09 (2)

Vantaggi di u camping

U campeghju hà un gran numaru di benefici per tutti i vechji è i ghjovani chì voi è a vostra famiglia pudete godere mentre passanu u tempu in l'aria aperta:

1

1. Riduzzione di u stress:Lasciate a pianificazione overbooked in casa.Quandu site campatu, ùn ci hè un locu per esse in un certu tempu, è ùn ci hè nunda chì vi interrompe o cumpete per a vostra attenzione.U risultatu naturali di stu tipu di paràmetru hè a riduzzione di l'estresse è a rilassazione cum'è ùn pudete truvà in nudda parte.
2. Aria fresca:Ùn pudete micca capisce quantu l'aria fresca hè scarsa in a vostra vita di u ghjornu.Quandu andate in campeghju, avete l'odori meravigliosi di l'aria aperta, è ancu l'odore di a cena chì cucina nantu à un focu apertu.
3. Custruzzione di relazioni:Unu di l'aspettu megliu è più impurtante di campeghju hè cumu vi aiuta à custruisce è rinfurzà e relazioni.Quandu andate in campeghju cù l'amichi o a famiglia, avete l'uppurtunità di parlà è di visità senza distrazioni, ancu tardi à a notte.
4. Idoneità fisica:U tempu passatu in campeghju hè u tempu fisicu.Pigliate una tenda, pigliate legna, andate per una caminata.In casa, spessu conduce una vita sedentaria chì ùn prumove micca a fitness fisica.Quandu site in campeghju, ùn pudete micca aiutà à impegnà in attività fisica è cresce a freccia di u core.
5. Mancanza di sveglie:Quandu hè stata l'ultima volta chì avete dormitu tardi senza sveglia per svegliate?Quandu site in campeghju, l'unicu sveglia chì avete sò u sole è u cinguettu di l'uccelli.Svegliate cù a natura piuttostu cà una sveglia hè una sperienza chì tutti duveranu avè regularmente.
6. Unplugging:U campeghju hè una grande chance per tutti di staccate è alluntanassi da i so schermi.In l'aria aperta, ùn truvate micca computer, tablette o televisioni è ci hè assai altru da fà chì ùn hà micca bisognu di l'elettronica.
7. Ottima manghjà:L'alimentu hè solu megliu quandu hè preparatu à l'aria aperta.Ci hè qualcosa nantu à a cucina di l'alimentu nantu à un focu di campeghju, una parrilla di campeghju o in una cucina Deluxe Cabin chì ùn pò micca esse replicata quandu manghjate in casa.In più, nunda di più fattu nantu à un focu apertu.Sognate in grande è pianificate un grande menu prima di andà in u vostru prossimu viaghju in campeghju.
8.Connection cù a natura:Quandu site in campeghju, avete a pussibilità di mette in cuntattu cù a natura, scuntrà a fauna salvatica è vede e stelle luntanu da i luci brillanti di a grande cità.Ùn ci hè nunda cusì cusì.Assicuratevi chì voi è a vostra famiglia avete a pussibilità di cunnetta cù a natura quandu esplorate i numerosi benefici di campeghju.
9. Sviluppu di novi cumpetenze:Ùn pudete micca aiutà à sviluppà novi cumpetenze mentre campa.Tutti in u viaghju cuntribuiscenu è hè una grande chance per amparà cose novi.Puderete amparà cumu installà tende, cravate nodi, accende u focu, coce un novu pastu è più.Queste cumpetenze sò impurtanti per avè, è ancu ùn avemu micca spessu l'uppurtunità di sviluppà durante u cursu di i nostri impegni regulari.
10. Opportunità educative:Per i zitelli, u tempu passatu in campeghju hè u tempu passatu à amparà, chì hè unu di i motivi chì i prugrammi di scouting sò cusì preziosi.Facilitanu l'esperienze di campeghju chì sò custruite intornu à i zitelli chì imparanu cose novi, cumprese a pesca, a cucina, l'escursionismo, l'attachete, l'iniziu di u focu, a sicurità, i primi aiuti è assai di più.
11. Crescita di cunfidenza:Hè impurtante chì i zitelli diventenu gradualmente più indipendenti è cunfidenti in e so capacità.Unu di i vantaghji di campeghju per i ghjovani hè chì li permette di amparà l'indipendenza in un ambiente sicuru è cuntrullatu.I zitelli diventanu più cunfidenti mentre amparanu e cose novi è avè esperienze per a prima volta.
12.Connessioni famigliali:U campeghju hè benefica per i zitelli è e so famiglie perchè pò aiutà à rinfurzà i ligami trà i membri di a famiglia - fratelli è soru, genitori è figlioli è a lista cuntinua.Tutti tornerete in casa sentendu assai più forti cum'è un gruppu.


Tempu di post: 23-mar-2022