09 (2)

Cumu sceglite un tappettu di yoga chì hè adattatu per voi!

Per i iogi, u tappettu di yoga hè una necessità in a vita di ogni ghjornu.Più longu i yogi praticanu yoga, più li piace à purtà i so propri tappetini di yoga.Perchè un tappettu di yoga elegante, bellu è adattatu ùn solu permette di ottene più piace in u vostru circulu suciale d'amici, ma più impurtante, permette ancu di assicurà a continuità di a vostra pratica in u studio di yoga, in strada è in casa. .

How to Choose a Yoga mat that suitable for you!-1
Dunque, a scelta di una stufa di yoga chì vi cunvene hè diventata un travagliu indispensabile per i persone di yoga.Avà, analizzeremu cumu sceglie un tappettu di yoga adattatu da parechji aspetti.

1.Materiali: PVC, TPE è gomma naturale sò dispunibili.

I materiali più mainstream per i tappetini di yoga sò PVC, TPE è gomma naturale.Ci sò ancu materiali EVA nantu à u mercatu, ma EVA hè relativamente micca abbastanza suave è hà un odore più pesante.Allora stu materiale ùn avemu micca esse presentatu quì.

Lasciami parlà prima di PVC.Hè un materiale utilizatu in 80% di stuoie di yoga attualmente in u mercatu.PVC hè polyvinyl chloride, un tipu di materia prima chimica.Ùn hè micca molle prima di scuma, nè pò serve cum'è un cuscinu antislip.Ma dopu a scuma, diventa u materiale principalu per fà stuoie di yoga.I tappetini di yoga fatti di PVC anu una elasticità media è una bona resistenza di slip.In cunfrontu cù l'altri dui materiali, u prezzu hè u più prezzu, cusì sò assai populari in u mercatu.

U sicondu hè TPE.E caratteristiche principali di i tappetini di yoga TPE sò una bona durezza, una bona elasticità è un bonu effettu anti-slip.In generale, i tappetti di yoga d'altu livellu utilizanu stu materiale.Stu materiale pò esse riciclatu è riutilizatu, è ùn pruvucarà micca a contaminazione ambientale dopu esse scartata.Hè un materiale ecologicu.Perchè u corpu è u tappettu sò in cuntattu per un bellu pezzu durante l'eserciziu di yoga, un tappettu di yoga micca tossicu è senza gustu di l'ambiente hè assai impurtante da u puntu di vista di a salute è a cunsulazione.Stu materiale hè cunsideratu una versione aghjurnata di PVC.

How to Choose a Yoga mat that suitable for you!-2

Infine, gomma naturale.U so anti-skid è grip sò eccellenti, è a so vita di serviziu hè relativamente longa, cusì hè u più caru.A prutezzione ambientale di u prucessu di produzzione è a durabilità di u pruduttu per una media di deci anni sò ancu unu di i motivi di a diferenza di prezzu trà u materiale di gomma è i primi dui materiali.

2.Sceglite specificazioni basate nantu à l'altezza, a larghezza di e spalle è u livellu di pratica

U principiu di basa hè chì a lunghezza di a matera di yoga ùn deve esse più corta ch'è l'altitudine, a larghezza ùn deve esse più stretta chì a larghezza di l'spalla, è u gruixu deve esse sceltu secondu u vostru livellu.

In generale, hè cunsigliatu per i principianti di sceglie un tappettu di yoga chì hè 6 mm di spessore, perchè un più grossu pò prutege u corpu più è evità ferite.Ma ùn persequite micca cecu altu spessore.Dopu tuttu, u yoga hè un sportu chì mette assai enfasi in u equilibriu.Se u tappettu hè troppu grossu, facilmente porta à inestabilità di u centru di gravità, chì ùn hè micca favurevule à perceive a forza di l'azzione.Tappeti più grossi nantu à u mercatu sò generalmente usati per esercizii di fitness, cum'è sit-ups (stu tipu di stuoia hè in realtà un tappettu di fitness).

I tappetini di yoga di spessore mediu sò generalmente intornu à 4 mm o 5 mm, adattati per l'utilizatori avanzati, cusì i principianti ùn devenu micca cunsiderà!In quantu à u tappettu di yoga 1.5mm-3mm sottile, hè più adattatu per l'utilizatori avanzati, è in segundu, perchè hè ligeru, si spessu vai à a palestra allora pò cunsiderà.

3.Funzione supplementu

Per facilità a correzione di i muvimenti di u praticante, un tappettu di yoga cù funzione di guida di asana hè diventatu sempre più populari.Ci sò linee ortugrafiche, punti di sguardu è linee guida di asana nantu à questu, chì ponu ghjucà un rolu ausiliariu assai bonu in u prucessu di pratica, è hè ancu u tappettu di yoga più adattatu per i principianti di yoga.

How to Choose a Yoga mat that suitable for you!-3

4.Different tippi di yoga anu un enfasi differente nantu à stuoie

S'ellu hè principarmenti per a furmazione suave, hè megliu aduprà una matta di yoga grossa è suave;s'ellu hè più jumpy, cum'è Power Yoga, Ashtanga Yoga, etc., hè cunsigliatu à aduprà una stufa più fina è dura.

In generale, sè vo avete un tipu chjaru di yoga chì vulete amparà, hè cunsigliatu di filtrà secondu u tipu di pratica basatu nantu à i principii basi.Se ùn site micca sicuru chì tipu di yoga praticà, è site un principiante, hè cunsigliatu di sceglie un tappettu di yoga fattu di PVC o TPE cù un grossu di 6mm, chì hè abbastanza per risponde à i vostri bisogni.

How to Choose a Yoga mat that suitable for you!-4


Tempu di Postu: 26-Nov-2021