09 (2)

Cumu rilassate i vostri musculi dopu un esercitu d'alta intensità?

Ch'ella sia una furmazione sportiva prufessiunale o un eserciziu di ogni ghjornu è un prucessu di fitness, se u rilassamentu musculare propiu ùn hè micca realizatu dopu un eserciziu strenuous, l'incomodità cum'è u dolore musculare hè prubabile di accade u ghjornu dopu, chì portarà à ferite sportive à longu andà.Per quessa, a furmazione musculare dopu à alta intensità eserciziuA relaxazione hè assai impurtante.

How to Relax Your Muscles After High-Intensity Exercise

1.Jogging di ricuperazione musculare - circa 5 à 10 minuti
Dopu l'eserciziu d'alta intensità, perchè i musculi di u corpu sò in un statu tensu, ùn pudete micca pusà o stende immediatamente, chì facilmente portanu à a rigidità musculare, chì ùn hè micca favurevule à a ricuperazione di e funzioni di u corpu.À questu tempu, avete bisognu di jog per 5-10 minuti per rilassate gradualmente i musculi.è altre funzioni di u corpu per viaghjà à u prossimu passu di rilassazione.

2.Leg muscle stretching esercizii
Dopu à u jogging, i musculi di u corpu sò in un statu relativamente rilassatu.À questu tempu, avete bisognu di fà un pocu di esercizii di stretching per rilassate ancu i gruppi di musculi fatigati di a gamba, cum'è lunge leg press, leg press leg, press gamba pusitiva, etc. Stretching, pudete ancu fà qualchi calci trà i passi, voi. bisognu di fà 4 setti in totale, a direzzione di a manu manca hè invertita, è ogni settore hè 16 volte.

3.Upper body muscle stretching esercizii
Dopu chì i gammi sò rilassati, stende i musculi superiore di u corpu.Pudete sceglie qualchì rotazioni laterali relativamente simplici, esercizii di espansione di u pettu, piegate per toccu u fondu, o pudete mette e mani in un locu altu, mantene e braccia dritte, è appughjà lentamente.Un totale di Fate 2 serie di 16 reps.

4.Massaggio calmante Calf è Leg
Prima, pusate cù i vostri ghjinochje tucked, in modu chì u to vitellu hè in un statu rilassatu, è massaggiate u tendinu d'Achille in un muvimentu circular cù u to pollice, da cima à fondu, ciclu 4 volte, circa un minutu ogni volta.Allora, aduprate a palma di a manu per chjappà u tendinu d'Achille, da u tendinu d'Achille à u vitellu, appughjà è pinzate avanti è avanti per circa 4 minuti.Infine, fate un pugnu è toccu ligeramente u vitellu per circa 2 minuti.

5.Thigh musculus massaggio calmante
Massaggio calmante di i musculi di a coscia.Se fate u massaggio sè stessu, avete bisognu à pusà cù i vostri ghjinochje tucked.Dopu à mantene e cosce in un statu rilassatu, fate un pugnu è batte e duie gammi à u stessu tempu per 3-5 minuti, da cima à fondu, da manca à diritta, sè vo avete un cumpagnu, pudete Utilizendu u massaggio pressing forefoot, lasciate u cumpagnu aduprà u forefoot à i ghjinochje sopra à i ghjinochje à i radichi di e cosce, è eseguisce passi di luce ritmica per 3-5 minuti, da cima à fondu.


Tempu di Postu: 21-Mar-2022