09 (2)

Perchè duvete scaldà prima di eserciziu?

A transizione di u corpu umanu da un statu tranquillu à un statu di eserciziu richiede un prucessu d'adattazione.L'esercizii preparatori di riscaldamentu prima di inizià l'eserciziu ponu migliurà l'excitabilità di u centru nervu è a funzione cardiopulmonar, aumentanu u flussu di sangue di i musculi, aumentanu a temperatura di u corpu, aumentanu l'attività di l'enzimi biologichi, prumove u metabolismu, è rende l'estensibilità di i musculi. tendini è ligamenti sò in bona cundizione.A resistenza interna hè ridutta, cusì chì e funzioni di tutti l'aspettu di u corpu sò coordinati, è u statu ottimali di l'esercitu hè gradualmente rializatu.

Why you should warm up before exercising

Riscaldamentu prima di l'eserciziu rende i tendini più flessibili perchè aumenta a temperatura di u corpu è aumenta a gamma di movimentu di l'articulazione, evitendu cusì danni à l'articuli, ligamenti è musculi.

Riscaldamentu prima di l'eserciziu pò aiutà à accelerà a circulazione di sangue di u corpu è aumentà gradualmente a temperatura di u corpu.In particulare, a temperatura di u corpu lucale aumenta più rapidamente in u situ di sport.

Riscaldamentu prima di l'eserciziu pò ancu aiutà à l'eserciziu di l'attività mentale, aiuta à regulà a psiculugia, stabilisce cunnessione neurale trà i diversi centri motori, è rende a corteccia cerebrale in u megliu statu di eccitazione.

Fà l'attività di riscaldamentu pò aumentà u metabolismu di u tessulu musculare, aumentà a produzzione di calore è aumenta a temperatura di u corpu;l'aumentu di a temperatura di u corpu pò aumentà u metabolismu, furmendu cusì un "circulu virtuosu".U corpu hè in un bonu statu di stress, chì conduce à l'esercitu formale.Inoltre, a temperatura elevata di u corpu permette ancu a liberazione di l'ossigenu in u sangue à i tissuti, assicurendu u suministru di l'ossigenu è migliurà a funzione di u sistema nervu.

Ci vole circa 3 minuti o più per u corpu per capisce quantu sangue hà bisognu à furnisce à i musculi.Allora u warm-up deve durà circa 5-10 minuti è deve esse accumpagnatu da stretching di i gruppi musculari maiò.


Tempu di Postu: 17-Mar-2022