09 (2)

A primavera hè quì, andemu à picnic inseme !

U friddu invernu hè finitu, apprufittate di u bellu clima di primavera, avà vai fora è gode di una maravigliosa vita di picnic!Prima di andà, avete bisognu di cunnosce e seguenti cinque precauzioni di picnic outdoor:

Elementu 1: Selezzione di scarpi è vestiti
U vestitu outdoor presta attenzione à l'impermeabilità, a prova di ventu, u caldu è a respirazione, è a resistenza à l'usura di a robba hè ancu relativamente alta.Giacche è pantaloni d'asciugatura rapida sò i vestiti più adattati.

Elementu 2: Selezzione di l'equipaggiu

Prima sguardu à sta lista di l'equipaggiu di picnic: tende da campeghju all'aperto, baldacchini, stuoie da picnic, pacchetti di ghiaccio, cestini da picnic, clips da picnic, set di pentole, stufe, tavoli per barbecue, tavoli pieghevoli,sedie da campeghju, etc. Hè ricumandemu chì s'è vo bask solu in u sole fora, hè megliu à purtà una tenda campeghju outdoor è una sedia di campeghju per snacks.Prima, pò prevene u sunburn ultraviolet, è secondu, pò evità di sentu incunificatu quandu si sente nantu à a terra per un bellu pezzu.
A primavera hè quì, andemu à picnic inseme(1)
A primavera hè quì, andemu à picnic inseme(2)

Item Three: Selezzione di u situ
In u casu di facilità di trasportu limitatu, u locu di picnic pò esse elettu in un parcu in a periferia.In un locu cù un terrenu apertu è e piante densi, sceglite un prato pianu è pulitu per gode di u tempu di piacè.

Elementu Quattru: Alimentazione
Nota Speciale: Perchè u tempu per i pranzi di picnic hè relativamente longu, a dumanda di l'alimentariu hè un pocu più di u solitu.
Pruvate di sceglie l'alimenti chì sò faciuli di mantene freschi, cum'è cipolle, asparagus è api.Quandu fate una insalata, ùn importa micca e verdura chì sceglite, pruvate à purtà u vestitu à l'scena è poi aghjunghje i vegetali, chì ponu migliurà assai l'aspettu di i piatti.
L'alimentu semi-processatu in anticipu, cum'è marinating carne in anticipu, lavatu è tagliu verdura è frutti in anticipu, è scaldà direttamente à u situ di picnic, chì hè igienicu è risparmià u tempu, è pudete gode di a natura à u massimu in u restu. di u tempu.

Puntu 5: Altri
Avete da sapè chì un picnic hè una attività di divertimentu outdoor.Ciò chì porta ùn hè micca solu un alimentu simplice in un ambiente naturali, ma ancu l'uppurtunità di scambià sentimenti cù a famiglia è l'amichi.
Infine, è u più impurtante, ùn scaccià micca i scarti alimentari è a basura à vuluntà durante u picnic, portate i vostri sacchetti di basura, è ùn lasciate micca un pezzu di basura.Amate i picnics è amate l'ambiente!


Tempu di post: 24-Mar-2023