Cù a pandemia di COVID-19 sempre forte, l'aria aperta pare esse u locu più sicuru per esse secondu i Centri per u Controlu di Malattie (CDC).In ogni casu, cù più persone chì affluiscenu fora per l'attività outdoor, hè ancu sicuru di campà?
U CDC dice "stà fisicu attivu hè unu di i migliori modi per mantene a vostra mente è u corpu sanu".L'agenzia incuragisce a ghjente à visità i parchi è u campu, ma cù qualchi reguli basi.Averete bisognu di cuntinuà à praticà una bona igiene persunale è mantene a distanza sociale.
Robert Gomez, epidemiologu è cunsiglieru di salute publica è COVID-19 in Parenting Pod, accunsenu ancu chì u campeghju hè sicuru sempre chì seguite e linee di u CDC.Segui questi cunsiglii per campà in modu sicuru durante Covid:
Stà lucale
"Pruvate di campà in un campeghju lucale per riduce u vostru risicu di esse esposti à u virus COVID-19", suggerisce Gomez, "Camping in un campeghju lucale elimina a necessità di viaghji micca essenziali fora di a vostra cumunità".
U CDC ricumanda ancu di cuntrollà cù u campeghju in anticipu per sapè s'ellu hè aperte i servizii di bagnu è chì servizii sò dispunibili.Questu vi aiuterà à preparà ciò chì avete bisognu in anticipu è evite sorprese inespettate.
Evite i tempi occupati
Campgrounds sò sempre più occupati in i mesi d'estate è i weekend di vacanze.Tuttavia, sò generalmente più tranquilli durante a settimana."Camping durante un tempu occupatu pò mette in risicu di cuntratte COVID-19 perchè vi esponerete à altri individui chì puderanu avè a malatia è ùn avè micca sintomi", avvisa Gomez.Evite viaghji longu luntanu da casa
Siccomu e regule è e regulazioni Covid ponu cambià abbastanza rapidamente secondu i numeri di Covid, ùn hè micca una bona idea di viaghjà luntanu da casa o di fà u vostru viaghju in campeghju assai longu.Attentate à viaghji più brevi chì vi permettenu di gode di campeghju in modu più sicuru.
Viaghjà solu cù a famiglia
Gomez dice chì u campeghju cù solu i vostri membri di a famiglia riduce u risicu di l'esposizione à l'altri individui chì ponu esse malati, ma ùn mostranu micca sintomi."Mentre continuemu à amparà di più nantu à a manera chì SARS-CoV-2 si sparghje, sapemu chì site à u risicu più altu quandu in cuntattu strettu cù altre persone, postu chì si sparghje facilmente per via di gocce d'aria da tosse o starnuti," Dr Loyd. aghjusta: "Hè per quessa chì duvete mantene u vostru gruppu chjucu, viaghjà cù e persone in a vostra casa".
Mantene a distanza sociale
Iè, ancu in l'aria aperta, avete bisognu di stà almenu sei metri di distanza da e persone chì ùn vi micca."Ùn mantene a distanza sociale vi mette in risicu di esse vicinu à qualchissia chì pò avè a malatia è ùn sapi micca chì l'anu", dice Gomez.È, cum'è u CDC raccomanda, se ùn pudete micca mantene quella distanza, portate una maschera."I rivestimenti di a faccia sò più essenziali in i tempi quandu a distanza sociale hè difficiule", dice u CDC.
Laveti vi I mani
Probabilmente vi stanca di sente stu cunsigliu, ma una bona igiene hè assolutamente necessaria per rallentà a diffusione di COVID-19 è altri germi.U stessu passa per quandu viaghjate à u campground."Quandu vi fermate in e stazioni di benzina, portate a vostra maschera, praticate a distanza sociale è lavate e mani cum'è vo fate quandu andate in a buttrega", suggerisce u duttore Loyd.
"Ùn lavà e mani pò mette in risicu di avè i germi di COVID-19 nantu à e vostre mani, chì puderia avè avutu da e cose chì avete toccu", spiega Gomez, "U vostru risicu di cuntrattà COVID-19 aumenta da u fattu chì tutti tendenu. per tuccà a nostra faccia senza nutà.
Scacciate
Ancu s'è a maiò parte di i campeghji seguenu i guidati CDC cunsigliati per e facilità di pulizia, hè megliu esse sicuru chì dispiace.Ùn si sà mai quandu è quante volte e strutture sò state pulite è quantu sò state pulite."Se viaghjate in un campu di campeghju, hè impurtante per esse maschere, disinfettante per e mani, salviette disinfettanti è sapone per e mani", dice u duttore Loyd, "Una volta ghjuntu à u campeghju, tenete in mente chì a ghjente puderia esse. viaghjà quì da tutte e parte - cusì ùn sapete micca à quale o à quale sò stati esposti ".
In generale, u campeghju pò esse una attività chì pudete godere durante a pandemia di coronavirus, sempre chì seguite e linee di u CDC."Se tenete a vostra distanza, purtendu una maschera, è praticà una bona igiene, u campeghju hè una attività à pocu risicu in questu momentu", dice Dr. Loyd, "In ogni casu, se cuminciate à sviluppà sintomi o qualcunu altru in u vostru gruppu. face, hè impurtante isolà immediatamente a persona sintomatica è cuntattate qualsiasi altri campeggiatori chì pudete avè entratu in cuntattu ".
Tempu di Postu: 12-Jan-2022