09 (2)

Chì vantaghji un Carver Bimini Top Bring?

Prutezzione critica di u sole nantu à l'acqua

Troppuassai esposizione à u sole wallora site fora in una barca aperta pò risultatu in una brutta brusgiata.Per via di a manera chì l'acqua riflette a luce di u sole nantu à u vostru corpu, u sole chì avete nantu à una barca hè peghju di u sole chì avete in terra.

Mentre chì copre cù un cappellu, vestiti adattati, è applicà u filtru di u sole vi aiuterà à prutezzione di u sole, ùn vi offre micca l'ombra chì un Bimini Top furnisce.

Chì ghjè un Bimini Top?

Carver Bimini Tops vi offre a megliu copertura durante a barca.

XGEAR Bimini Top Cover custituitu da un quadru di metallu chì sustene una tela aperta nantu à i lati,aduprendu u tessulu tintu solu 600D cù cucitura doppia sovrapposta chì hè bona per impermeabile.U coperchio di barca Bimini Top cù un quadru d'aluminiu di 1 inch cù 2 mudelli: mudellu n ° 1 cù 4 cinghie regulabili, mudellu n ° 2 solu cù 2 cinturini ajustabili davanti è 2 pali di supportu posteriore.Hè una sorta di ombrellone cù 4 gambe chì copre una parte di a vostra barca.

Bimini Tops facilitanu rilassate nantu à l'acqua, cusì pudete smette di preoccupassi di dannighjà a vostra pelle.Offriamu top Bimini di punta cù i migliori materiali in l'industria.Ci hè un totale di 10 culori è 7 dimensioni diverse per sceglie.

Xgear Bimini Top(1)

Cumu sò fatti i Bimini Tops?

XGEAR Bimini Top Covers vene in lunghezze da68'longu è si monteranu nantu à barche da i picculi gonfiabili à i grandi cabin cruisers.Carver Bimini Tops venenu standard cù tubi d'aluminiu è raccordi in nylon.L'arcu principale di a nostra cima Bimini hè a doppia parete, per furnisce stabilità extra.I nostri raccordi sò di u più altu gradu in l'industria Bimini.Pudete sceglie u vostru Bimini Top size, o pudete andà cun unu di i nostri cunsiglii di u fabricatore.Per sceglie a vostra taglia, avemu solu bisognu di sapè a larghezza trà i vostri punti di muntatura, l'altezza da u puntu di muntatura in sopra, è a lunghezza di tela chì preferite.

Produciamo tutte e nostre coperture per barche, bimini top per barche, è simu capaci di assicurà megliu a qualità è a prontezza per tutti i nostri Carver Covers.


Tempu di post: 11-mar-2022