09 (2)

Precauzioni per a preparazione prima di ghjucà à tennis table

Comu avemu dettu, ghjucà à u tennis di tavulinu hà assai vantaghji, cusì prima di principià à ghjucà à u tennis di tavulinu, chì preparazione avemu bisognu di fà?

1.Verificate u circondu di a tavula.
XGEARin ogni locu Attrezzatura di Ping Ponginclude un palo di rete retractable, 2 pale da ping-pong, 3 pezzi di bola, tutti sò stati guardati in modu sicuru in un saccu di cordone supplementu, cusì hè cunvenutu di portà quandu esce.Stu set di tennis di tavulinu portatile pò esse attaccatu à qualsiasi superficia di tavulinu cù una installazione simplice è rapida.Prima di stallà, duvemu verificà l'intornu di a tavula: U circondu di a tavula deve esse spaziosa, è ùn deve esse micca ostaculi troppu vicinu per evità ferite durante l'sport;a terra deve esse secca, è l'acqua deve esse trascinata secca in u tempu per prevene slipping è ferita.

2. Esse preparatu per l'attività.
Prima di l'eserciziu, duvete fà alcuni esercizii specializati, cum'è jogging, esercizii à manu libera, per spustà e articuli, ligamenti è musculi, in modu chì u corpu umanu pò adattà à i bisogni di u tennis di table.
3. Cuntrolla a carica di l'esercitu.
Per e persone di mezza età è anziani, anu da evitari cuncorsi cumpetitivi, perchè cum'è u gradu di cumpetizione s'intensifica, l'intensità di l'esercitu aumenterà assai.Questu pò avè effetti avversi per e persone cù a funzione di u core più debule è deve esse attentu.
4. Fate un bonu travagliu di finisce l'attività.
Riurganizà è rilassate in u tempu dopu l'eserciziu, è pigliate diverse misure cum'è jogging, relaxing and swinging membres, è massaggio parziale.U tempu di l'attività finale hè generalmente 5-10 minuti.
5. Prevene i feriti sportivi.
Quandu si ghjucanu à u tennis di tavulinu, i polsi, i codici, i spalle è a cintura sò esercitati assai, chì spessu causa una trazione eccessiva di i tendini di l'articuli di u polso è a tenosinovitis intornu à l'articuli di e spalle.L'altri, cum'è l'articulazione di i ghjinochje è a cintura, ponu ancu causà ferite per eserciziu impropriu.Per quessa, hè necessariu di prucede passu à passu, aumentà a quantità di eserciziu da chjuca à grande, è maestru di u metudu currettu di ghjucà per evità ferite.


Tempu di Postu: Dec-17-2021