09 (2)

Cunsiglii di campeghju d'invernu

U campeghju invernale hà i so vantaghji.Ci hè menu bug è folla mentre sperimentate a bellezza è a tranquillità di un paese di meraviglie invernale pristine.Ma, sè ùn site micca preparatu, pò ancu esse friddu è sfida.Per preparà un campu d'inguernu successu, vi vulete custruisce nantu à a vostra cunniscenza di campeghju in u clima bellu, mentre aghjusteghjanu per e sfide supplementari di temperature fresche, paisaghji nevosi è clima imprevisible.

winter camping

Eccu i principali cose da pensà quandu campeghju in l'invernu:

Cunsiglii per fà campà in a neve:Sceglite un locu riparatu da u ventu è senza periculu d'avalanche, poi preparate u vostru situ di tenda imballendu a neve.

● Stà idratatu è manghja assai calori :L'alimentazione è l'idratazione curretta vi aiuterà à stà caldu.Fate colazioni è cene calde è nutritive è gode di snacks è pranzi veloci.Assicuratevi di idratà tuttu u ghjornu.

● Aduprate l'attrezzatura adatta per u campeghju invernale:Averete bisognu di una tenda robusta, un saccu di dorme caldu, dui cuscini per dorme è una stufa adattata per a temperatura fredda.

● Portate vestiti più caldi :Capi di basa di pesu mediu, pantaloni di pile, un mantellu puffy è una giacca impermeable è pantaloni sò standard.Ùn vi scurdate di l'accessori cum'è calzini caldi, un cappellu, guanti è occhiali di sole.

● Prevenzione di ferite friddi:Frostbite è l'ipotermia sò preoccupazioni legittimi mentre campeghju invernale.Amparate cumu per evitarli.

● Cunsiglii supplementari:Manghjendu l'alimentu, riempie una buttiglia d'acqua calda è fà salti sò solu uni pochi di cunsiglii per stà caldu in una notte fredda.


Tempu di Postu: Dec-24-2021