09 (2)

Ottene un bellu riposu quandu site fora!

Sia chì site in campeghju, in backpacking, in caminata o in viaghju, ottene un bellu riposu hè vitale per ogni viaghju!A sedia reclinabile pieghevole XGEAR 2 in 1 ti fa rilassate bè sia sdraiatu sia sedutu.

News-outdoor chairs (1)

Questa sedia da campeghju 2 in 1 hà attaccatu una tavola laterale staccabile (chì pò esse usata cum'è pede per fà a sedia cum'è Lounge Chair).Pudete girà u pomo in u fondu è sopra, allora u tavulinu pò esse sguassatu facilmente.

News-outdoor chairs (2)
3

A sedia da campeghju reclinabile aghjurnata sviluppata cù una cunnessione di cerniera è creata cù un supportu separatu nantu à u pouf.A custruzzione stabile è u tessulu d'alta qualità facenu sta chaise longue assai più sicura chè l'altri.

News-outdoor chairs (3)

L'altezza di u schienale pò esse regulata in alta è in giù.Quandu si aghjusta à 90 °, hè adattatu per leghje, travaglià o scrive;pudete ancu ascoltà piacevule musica cù cuffie;L'inclinazione di 145 ° furnisce a megliu postura è angulu per apprezzà u celu stellatu romanticu.

News-outdoor chairs (4)

Cù un quadru d'acciaio robustu più grossu è una rete di tela oxford 600D durable, a sedia di campeghju pesante cuntene una capacità di pesu di 300 lbs.A dimensione di a sedia di campeghju hè 59 "LX 21" WX 30" H chì hè più larga è più cunfortu chè altre sedie, Grande per e persone grandi è alte à aduprà.

News-outdoor chairs (5)

A sedia XGEAR vene cun un supportu di tazza, un poggiatesta è una tasca in rete, ideale per e vostre cose, cum'è portafogli, telefunu, kindle, vetru di sole, riviste.

News-outdoor chairs (6)

Facile da Configurazione è Trasportu: Nisuna assemblea hè necessaria, cù un design plegable, simpricimenti si apre è a sedia hè pronta per l'usu.U quadru d'acciaio robustu pò esse plegatu in una dimensione compatta per un almacenamentu simplice. Disegnu leggeru cù un saccu di spalla durable per trasportà comodamente.Perfetta per attività all'aperto, campeghju, pesca, spiaggia, festival, giardinu, escursionismo, picnics.

News-outdoor chairs (11)
News-outdoor chairs (10)
News-outdoor chairs (8)
News-outdoor chairs (9)
News-outdoor chairs (7)

Tempu di pubblicazione: 29-sep-2021