09 (2)

Cumu allenà megliu cù i nostri set di scala Agility

L'attrezzatura di furmazione: TPE Agility Ladder, Resistance Parachute, 12 Disc Cones

vzxdw

A furmazione di velocità è agilità hè un tipu di furmazione funzionale chì richiede un muvimentu veloce di u pede, cum'è u football, u basket, u rugby, u cummattimentu liberu è u pugilatu.Include a furmazione di velocità, splusività, agilità è destrezza.Formazione di a coordinazione di u corpu è l'agilità attraversu cambiamenti rapidi di u pede è cambiamenti di ritmu.A scala di agilità cù Disc Cones pò furnisce:

1.Improved a capacità di move rapidamente, migliurà a flessibilità fisica, l'equilibriu è a coordinazione.Per esempiu, in faccia à i ghjucatori difensivi di a corte cambianu rapidamente a direzzione, è caccià a difesa;

2.Enhance a funzione di i soli musculi, i picculi gruppi di musculi di l'articulazione di l'ankle è di i ghjinochje, riduce a probabilità di ferite in i membri inferiori, è migliurà u ritmu di u muvimentu di u corpu;

3.Train a cunnessione trà u cervellu è i musculi, chì hà un bonu effettu di promozione nantu à a forza musculare, forza splussiva, forza di sustegnu è stabilità di i membri inferjuri;

qwevds

Diversi metudi di furmazione di Agility Ladder:

1.Picculi passi in avanti: ritmu di furmazione è rinfurzà a forza di i picculi musculi di l'ankle -- L'avanti hè nantu à a terra, è ogni passu cade in i picculi quadrati, hè bisognu di briskness, ritmu forte è caviglie elastiche.

nwdq

2. Passu laterale: migliurà a freccia è a velocità di u pede - Cuminciate à stà in l'orizontale, fate scorrere i vostri pedi paralleli, è cascate in picculi quadrati unu per unu.In listessu modu, sia ligeru è veloce, mantenendu l'avanti in terra.

twedw

3.Prima è dopu: u cuntrollu di u pede di furmazione è l'equilibriu di u corpu - Cuminciate à stà horizontale, fate un passu in i picculi quadrati cù i vostri pedi à turnu, poi esce da i picculi quadrati à turnu.

cvqwd
qwsvf

4.Intra è fora: cadenza di furmazione è ritmu - Va prima cù un pede, poi vai cù l'altru.Allora, esce cù un pede prima, è dopu esce cù l'altru pede.

wqrew
eq

5.Dui in è dui fora: u cuntrollu di u pede di furmazione è l'equilibriu di u corpu - Un pede va prima, l'altru pede torna in novu, mentre scorri un quadru horizontalmente.Allora, esce cù un pede prima, poi esce cù l'altru pede, è move un spaziu horizontale fora.Richiede briskness è liscia.

gqeqw

6.Ski Step - Quandu u pede drittu tocca a terra, a manu manca mantene l'equilibriu è avanza.U centru di gravità di u corpu hè basamente situatu in a scala di l'agilità, è avanzanu à u ritmu più veloce.

xvwqrg
bgeq

Tempu di post: 28-lugliu-2021