09 (2)

Cumu aduprà megliu a furmazione di corda di battaglia?

A furmazione di corda di battaglia hà esigenze elevate per a resistenza esplosiva è a resistenza di velocità.Sicondu l'abitudini persunali è e diverse parti musculari di l'eserciziu, ci ponu esse duie manere di metudu per piglià a corda di battaglia: grip forehand è reverse grip.

1.11.2

À propositu di a furmazioneLanciate ucorda di battagliaslam a corda di battaglia: Quandu tene a corda di battaglia, ùn tira micca direttamente a corda in daretu, altrimenti a corda lascià a terra è ùn sentirete micca u pesu di a corda.Mettite i vostri braccia à 90 ° à a vostra cintura.À questu tempu, solu i primi pedi di sta corda sò fora di a terra, è u restu sò nantu à a terra, perchè pudete aghjunghje pesu è vi portanu sfide appropritate.

Aduprate diverse posture per compie stu esercitu: pudete aduprà una larga distanza è swing your arms up and down in l'internu di i vostri gammi;Pudete ancu piglià una distanza stretta è swing your arms up and down on the outside of your legs;Pudete ancu stagger i vostri pedi è aduprà una postura lunge.Dopu avè fattu uni pochi setti, aduprate un lunge per cambià a perna di fronte.Ogni volta chì pudete lancià a corda dopu avè finitu un saltu di lunge.Pudete spustà di latu mentre lanciate a corda, o pudete marchjà in avanti o in daretu.Pruvate tutti questi esercizii è mischjà per stabilisce quale eserciziu hè più efficace per voi.
1.3 1.4

Strike alternativu nantu à a corda di fitness

L'azzione di slam alternativu s'assumiglia à u tamburinu.Queste corde di battaglia ùn swing cum'è l'armi si movenu, è l'onda alternante sò più chjuche è più brevi cà i movimenti di u bracciu.Questu esercitu hè assai sfida per i braccia è e spalle.
1.5

Rope Rope

A pratica di a rotazione di a corda hè basatu annantu à u swing di l'anca di u lottatore in un lanciu di l'anca.Hè assai adattatu per rinfurzà a forza à traversu l'anca è u torsu, è hè ancu assai bonu per u sviluppu di a qualità sportiva.

Questu eserciziu esige chì l'atleta rote l'ankle, l'anca è u torsu in turnu.S'elli anu pedi piani o movimenti rigidi cum'è robots, allora e capacità di coordinazione è di muvimentu anu da esse migliurate.Girate u vostru corpu è scaccià a corda in alta è in a distanza, cum'è se vulete move a corda per evità un ostaculu.
1.6 1.7

Cerchiu di corda di battaglia

Questu hè un esercitu excelente chì pò mantene e spalle sane è à u stessu tempu rinfurzà a resistenza di e spalle.Dopu à stà, caminate avanti o in daretu mentre disegnu un grande cercolu cù a corda di battaglia.
1.8Formazione dinamica di corda di battaglia

Saltu di apertura è chjusu di a corda di battaglia: alzà u bracciu sopra a testa aumenta a forza di u saltu di apertura è chjusu.Assicuratevi chì e duie mani tenenu a corda toccu à u puntu più altu.A corda deve esse in linea recta cù u to torsu.Avanzate un pocu in modu chì a corda hè più slack è più faciule per alzà sopra a testa.

Nota: Cum'è diciatu prima, quandu usendu a corda di battaglia, pudemu ancu fà movimenti laterali, lunges, lunges inverse, supine flat, push-ups à un bracciu, ecc. Incuraghjemu tutti à pruvà diverse varianti è per verificà quale furmazione funziona megliu. .Pudete pruvà diversi metudi di furmazione nantu à sè stessu è altri persone.Solu in questu modu pudete veramente capisce quale furmazione hè efficace è quale furmazione hè inefficace.
1.9


Tempu di Postu: Nov-02-2021